Shakespeare, Mirrors and Random Things

Hi, 
Afgelopen tijd heb ik niet aan specifieke projecten gewerkt, maar ik heb zeker niet stil gezeten. 
Maar daarom wel een iets andere post dan de afgelopen keren.

Ik heb in mijn eentje een soort van minishoot gedaan, daarvan staat al een tijdje een foto op mijn instagram-account, @mindoffaces.nl. Op die dag was er heel mooi, een soort van goudkleurig, licht aan de zijkant van ons huis. Het was alleen heel wisselvallig weer dus ik had geen tijd om met iemand anders deze foto's te gaan maken. Ik heb toen maar geprobeerd om alleen, met behulp van een spiegel, deze toch nog te maken. Of het goed gelukt is weet ik niet maar het was heel leuk om te doen en zo nieuwe dingen te ontdekken die je kan doen met een camera. 

Met school ben ik voor de herfstvakantie naar Parijs geweest. Ik heb bij Shakespeare and Company, een nieuw én tweedehands boekenwinkeltje midden in Cartier Latin, een boekje gekocht van Romeo and Juliette. Ik heb er al even in gelezen en hier een stukje uit een van de scenes die ik gelezen heb.

"These violent delights have violent ends,
And in their triumph die like fire and powder,
Which as they kiss consume: the sweetest honey
Is loathsome in his own deliciousness
And in the taste confounds the appetite.
Therefore love moderately, long love doth so,
Too swift arrives as tardy as too slow."

Act two, scene six.

Veel van mijn tekeningen van de afgelopen tijd heb ik gebaseerd op de kleuren en mensen die ik daar heb gezien. Ook heb ik een remake gemaakt van een foto die gemaakt is bij de Seine. 
Lfs, Annika











































@mindoffaces.nl

Reacties

Populaire posts